Brev:
De dumme måltider
22. maj 2010
Alder:
6 mdr.
De dumme måltider
Hej igen Helen
Vi er fortsat glade for den plan du har givet os at følge og vi følger den næsten 100% hver dag..... men nu sys jeg at skemaden halter lidt igen, selvom jeg sørger for at han får meget forskelligt som du jo sagde at han skulle og der er også noget for øjet....
Men morgenmaden det spiser han nok mest og uden de store problemer (ca 1 dl, hvilket jo egentlig ikk er meget) men så frokost og aftensmad er der faktisk problemer næsten fra start til slut, frokosten får jeg nok 1/2 dl i ham, men han brokker sig og piver næsten under hele måltidet, men åbner dog munden når sken kommer.
Aftensmaden er helt slem det begynder han at brokke sig fra han kommer i højstolen og til han bliver sat ned igen og det er efter ca 5 teske fulde... han græder fra start til slut næsten og slår med armene... vi spiser mellem 18-19 og feks i dag havde han fået flaske ca 100 ml kl 15 (derefter middagslur til kl 17) og aftensmad sammen med os kl 18.30 så han burte jo være sulten.... det er så frustrerende fordi jeg aner virkelig ikk hva jeg skal gøre og det er en kamp hver dag og ja det påvirker os som forældre fordi vi virkelig ikke aner hva vi skal gøre.... jeg servere som hovededel kartoffelmos med kogt grønsager i og dertil noget kød og hvis vi får sovs så får han også....
Kan du fortælle hva vi gør forkert???
Jeg prøver også at holde hans opmærksomhed og lader skeerne komme i et jævnt tempo... tror du måske at han ikk er sulten nok???
Puha håber du kan hjælpe lidt
Hilsen Sine og kornelius (næsten 7 mdr)